Translate

woensdag 1 april 2015

Oma vergiftigt per ongeluk familie met choco over datum.

Fotomontage © getty.


Oma Rosetta dacht begin maart haar familie een lekker kopje warme chocolademelk te schenken, maar gebruikte per ongeluk een zakje uit 1990 waardoor ze haar hele familie vergiftigde.

Haar man, zoon, kleinkinderen en een vriend van een van haar kleinkinderen waren op bezoek bij mevrouw Rosetta in Vicenza. De maag van haar man was de eerste die het begaf, meldt het lokale blad Il Giornale di Vicenza. Daarna werd al snel oma zelf en de rest van de familie ziek en werden ze opgenomen in het ziekenhuis van de Italiaanse stad.

De familie werd behandeld voor buikklachten en braken. Een van de kleinkinderen heeft 20 dagen in het ziekenhuis gelegen. Het sachetje dat mevrouw Rosetta gebruikt heeft, zou al vanaf eind jaren 80 in haar kast hebben gelegen.

Mevrouw Rosetta wordt door deze fout beschuldigd van het veroorzaken van letsel en de zaak wordt nu bekeken door de openbare aanklager.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter: